Przesuwne

Szybki kontakt

  • SYSTEM VISOGLIDE (VG)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU 
System drzwi przesuwnych izolowanych termicznie. Wszystkie profile tego systemu są trójkomorowe. Szerokość ościeżnicy 99mm lub 155mm, szerokość skrzydła: 43mm. Zastosowanie dwu- i trójtorowych szyn jezdnych, po których przemieszczają się skrzydła, pozwala na otworzenie znacznych przestrzeni. Umieszczenie wózków pod elementami ruchomymi eliminuje niebezpieczeństwo obwieszania się drzwi. Możliwości stosowania wypełnień od 4 do 29mm. Możliwe kombinacje dwu, trzy, cztero i sześcioelementowe na bazie ościeżnicy dwu- lub trójtorowej.

ZASTOSOWANIE
- zbudowa tarasów, werand, ogrodów zimowych        
- patio


  • SYSTEM VISOGLIDE (HS)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU
Podsystem Visoglide - wariant systemu drzwi przesuwnych z możliwością zastosowania okuć podnoszono – przesuwnych. Wysokość skrzydła tak dobrana, aby wewnątrz zmieścił się mechanizm coraz popularniejszych okuć podnoszono-przesuwnych.

ZASTOSOWANIE
- zbudowa tarasów, werand, ogrodów zimowych        
- patio         


  • SYSTEM VISOGLIDE LIGHT (VGLG)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU
Podsystem Visoglide - charakteryzuje się taką samą konstrukcją, ale pozbawiony jest 
przekładki termicznej. Jest ona  zastępowana w tym systemie aluminiową ekstrudowaną
/tłoczoną/ ścianką.

ZASTOSOWANIE
- zbudowa kompleksów sklepowych i biurowych, gdzie przestrzeń jest całkowicie klimatyzowana 
i gdzie nie jest wymagana izolacja termiczna   


  • SYSTEM SUPERGLIDE (SG)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU 
System drzwi przesuwnych izolowanych termicznie. Wszystkie profile tego systemu są trójkomorowe. Głębokość ościeżnicy 116 mm (2 tory) lub 181 mm (3 tory), głębokość skrzydła 51 mm. Jako listwy szklące stosuje się listwy popularne w systemach okienno-drzwiowych. Istnieje możliwość zatopienia ościeżnicy w warstwach posadzkowych, tak żeby uniknąć pojawienia się sztucznego progu. Zastosowanie dwu - i trójtorowych szyn jezdnych, po których przemieszczają się skrzydła, pozwala na otworzenie znacznych przestrzeni. Umieszczenie wózków pod elementami ruchomymi eliminuje niebezpieczeństwo obwieszania się drzwi. Możliwe kombinacje dwu, trzy, cztero i sześcioelementowe na bazie ościeżnicy dwu- lub trójtorowej.  
   

MONORAIL 
to podgrupa systemu SUPERGLIDE o podwyższonej izolacyjności termicznej. Ukształtowanie ościeżnicy drzwi przesuwnych, w której bezpośrednio można mocować wypełnienia, wpływa pozytywnie na ekonomię. W tradycyjnych systemach przesuwnych Aliplast, części stałe w oknach przesuwnych wykonywane są ze skrzydeł i mocowane na stałe. Zaletą jest możliwość stosowania typowych dla innych systemów listew szklących i uszczelek.


  • SYSTEM SLIDE PLUS (SL+)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU
System drzwi przesuwnych izolowanych termicznie. Profil ościeżnicy trójkomorowy, skrzydło jednokomorowe (płaska część zewnętrzna i wewnętrzna jest zespolona przekładką termiczną). Ościeżnice występują w dwóch wersjach: z ekstrudowanym torem jezdnym oraz odrębnym profilem, po którym toczą się wózki, mocowane w dolnych częściach skrzydeł. Pionowe profile skrzydłowe występują z wyprofilowanym pochwytem na całej wysokości skrzydła. Osadzanie wypełnień następuje na etapie montowania skrzydła, we wrębach skrzydeł w kształcie litery „C” bez listew szklących, na uszczelce opasującej wypełnienie. Możliwe do zastosowania grubości wypełnień to 6 - 9 mm i 20 - 24 mm. Naroża skrzydeł łączone są poprzez skręcanie, ościeżnice można skręcać lub zagniatać. Ze względu na swoje właściwości Slide Plus to system bardzo popularny na zachodzie i południu Europy.

ZASTOSOWANIE 
- drzwi przesuwne 2-, 3-, 4- i 6-kwaterowe. 


  • SYSTEM SLIDE COLD (SL)

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU
System drzwi przesuwnych wewnętrznych. Zastosowane profile nie posiadają izolacji termicznej. Wózki skrzydeł przesuwnych zamocowane są w dolnej ich części. W systemie tym istnieje możliwość stosowania ościeżnic dwutorowych (51/59 mm) lub trójtorowych (99/103.5 mm). Każda z ościeżnic występuje w dwóch wersjach: jest to wyprofilowany grzbiet, po którym toczą się wózki lub ościeżnica i dodatkowe szyny ze stali nierdzewnej. Występuje również odmiana jednotorowa przeznaczona dla drzwi, w których skrzydło rozsuwa się na ścianę. Możliwe do zastosowania grubości wypełnień 6 – 9 mm i 20 – 24 mm.